Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz

November Rain

14. 1. 2009

Celoush na prekvapenie a začudovanie tiež vytvoril jednu misiu do tej súťaže misií...

Intro: No jó... intro sa mi dosť páčilo... bolo hezky urobené. Žiadna neprirodzená kamera, Obrazekpekne urobený a pomalý konvoj, vhodne vybratá hudba, proste všetko jak má byť.

Briefing: Tuto som si nebol istý. Ale bol taky dobre spracovaný, i keď tam boli ňáke chyby v pravopise. Inak v poriadku.

Misia: Takže som vyrazil k tej základni, lenže ma odhalili. Začali po mne strielať jak hrom, lenže potom BLACK OUT. Už som si myslel, že som prehral, lenže nie. Celoush použil prepínanie postáv a urobil to fakt dobre. Následne Cobrou to bolo fakt supr. Už dávno som nelietal Cobrou, preto som si to riadne užil. A keď potom ma ešte raz prepli, tentokrát do role jedného Black Op výsadkára, tak tam bola taká menšia chybička, alebo ani nie. (?) Vrtulník letel dosť pomaly a stále hrala výborná hudba, ktorá dosť vylepšovala atmosféru. Následne som sa dostal až k tomu hradu, či čo to tam bolo a bola sranda. Vystrelenie svetlíc, hrajúca hudba a ešte viac. Našiel som tam jedného mŕtveho Black Op-sa a šlohol som mu Glock17S. Keď niekedy v nejakej blízkej dobe vydám Secret agent, tak si s touto zbraňou užijete riadny "prdel", jak tomu ja hovorím. A keď som už bol pri tom zámku, tak sa mi čírou náhodou tam doplietlo BVP a veru ľutovalo, že tam bolo v nesprávny čas. Schytalo to. ObrazekNásledne som sa presunul do vnútra zámku a tam na mňa čakal ten boss - tyran s menom XXX (nepamätám si už). Dostal čo chcel a ja som pokračoval v misi, lenže sa už prakticky skončila.

Outro: Bolo to pekné a zaujímavé... ja osobne dúfam, že 2 bude.

Verdikt: November Rain je dobrá misia, ktorá obsahuje dobrý soundtrack, slabší príbeh, vynikajúcu hrateľnosť, ale chýba tam SAVEGAME, inak OK a hodil by sa tam aj dabing. Každopádne túto misiu odporúčam každému.

Hodnotenie: Veľká dilema... misia bola dosť dobrá, ktorá má veľmi veľké ambície vyhrať súťaž misií. Dávam 8/10.

November Rain

Obrazek